طی روزهای اخیر نیز شاهد واقع بینی طرفداران برخی تیم‌ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و بررسی علل ناکامی هستیم و فریب این ادعاهای عوامفریبانه را نمی‌خورند.

پرسپولیس

همشهری آنلاین- طی چند روز اخیر برخی از مدیران و بازیکنان تیمهای مدعی لیگ برتر ادعاهایی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کردند که با واکنش این باشگاه روبه رو شد. مدیر روابط عمومی این باشگاه با انتشار بیانیه ای به این ادعاها پاسخ داده است

« بدون تردید این ادعاهای کذب که با هدف فرافکنی و توجیه ناکامی  ها از یک سو و ایجاد هجمه و فشار علیه پرسپولیس مطرح می شود اتهام زدن به ارکان و متولیان ورزش و فوتبال کشور نیز هست و جا دارد فدراسیون فوتبال بدون مماشات برخورد قاطعی داشته باشد.

وی افزود: طی روزهای اخیر نیز شاهد واقع بینی طرفداران برخی تیم ها هستیم که به جای اتهام زنی در حال طرح نقد و بررسی علل ناکامی هستیم و فریب این ادعاهای عوامفریبانه  را نمی خورند.به باور ما برخی تیم ها تا به جای توجیه ناکامی و طرح ادعاهای کذب علیه پرسپولیس بدنبال رفع ایرادات نروند خدمت بزرگی به پرسپولیس کرده و در جاده ناکامی قدم خواهند زد.

قدوسی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس به تلاش و  رقابت خود در مستطیل سبز ادامه داده و در قبال اتهام زنی ها نیز سکوت نکرده و اقدامات قانونی لازم را انجام می دهد.ما همه را دعوت می کنیم به بررسی علل ناکامی تیم‌های پرمهره و پرستاره در این هفته از رقابت های لیگ که چگونه از کسب پیروزی مقابل تیم های درخطر سقوط و میان جدولی بازماندند و اکنون بدنبال بهانه جویی و فرافکنی هستند»

کد خبر 487627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha